Digital & Teknologi

Pasukan Digital Inchcape kami bertanggungjawab untuk menyampaikan data bertaraf dunia, teknologi digital, perkhidmatan siber dan penyelesaian untuk menggembirakan rakan kongsi jenama dan pelanggan kami.

Pasukan Digital kami adalah pusat kepada strategi kami dan kejayaan jangka panjang perniagaan kami. Kami melabur untuk mewujudkan pasukan teknikal peneraju industri dengan keupayaan yang betul untuk membantu perniagaan kami berkembang.

Data, Analitik, Perisikan Perniagaan & Automasi

Data adalah nadi strategi perniagaan kami dan pasukan Data, Analitis, Perisikan Perniagaan dan Automasi kami memperkasakan aktiviti risikan perniagaan global kami.  Saintis dan jurutera data kami menggunakan teknologi analitik termaju untuk menyediakan data, cerapan dan kecerdasan yang boleh diambil tindakan kepada rakan sekerja kami secara dalaman dan rakan kongsi luaran kami.

Rangkaian, Keselamatan dan Infrastruktur

Pasukan Rangkaian, Awan dan Infrastruktur pelbagai disiplin kami sedang membangunkan pusat pengedaran teknologi global di mana kami akan membangunkan projek daripada penyatuan pusat data dan migrasi ke awan, kepada sistem dan perkhidmatan untuk pemantauan dan pengurusan rangkaian.

Platform Pengalaman Digital (DXP)

Memandangkan lebih ramai pelanggan kami menyelesaikan sebahagian atau kadangkala semua perjalanan pembelian mereka dalam talian, penyelesaian yang boleh disesuaikan dan bertaraf dunia semakin penting untuk mereka dan rakan kongsi jenama kami.  Pasukan DXP kami adalah pusat untuk menyediakan pelanggan kami pengalaman yang lancar dan menyeronokkan melalui keseluruhan perjalanan pembelian mereka, serta penjagaan selepas jualan.  Pasukan platform DXP kami bekerjasama rapat dengan beberapa peneraju industri dalam pengalaman pelanggan dan pengurusan perhubungan.

Sekuriti

Pasukan sekuriti kami memainkan peranan penting dalam meningkatkan keselamatan siber kami termasuk mencegah, mengesan, menganalisis dan bertindak balas terhadap insiden keselamatan siber.  Ia adalah pasukan pantas yang membantu mengurangkan kesan insiden keselamatan dan memastikan operasi perniagaan kritikal berterusan tanpa halangan. 

Pekerjaan Berkaitan

Lihat kerja dalam kategori ini