Fungsi Sokongan

Perniagaan kami menjadi lebih kukuh dan berjaya apabila kami disertai oleh orang berbakat yang boleh membawa perspektif baharu. Kami akan berusaha untuk memanfaatkan kemahiran dan pengetahuan yang telah anda perolehi sepanjang kerjaya anda dan menawarkan pengalaman hebat untuk ditambah kepada ini. 

Peranan profesional kami menyokong rakan sekerja operasi kami merentasi semua pasaran kami, memastikan kami berada dalam kedudukan terbaik untuk berjaya. Setiap pasukan sokongan perniagaan profesional kami memastikan bahawa kami mendahului dalam bidang kepakaran mereka. 

Tidak kira jika kekuatan anda terletak pada bilangan, orang atau idea kreatif, Inchcape pasti akan mempunyai peranan yang sesuai dengan anda. Dalam pasukan perkhidmatan profesional kami, anda akan mendapat peluang dalam bidang seperti:

•    Sumber Manusia
•    Perundangan
•    Perolehan
•    Strategi dan Perancangan
•    Kewangan
•    Pemasaran
•    IT dan Digital

Kami sedang mencari orang untuk menyertai kami dari pelbagai bidang, sektor dan profesion. Tidak kira latar belakang anda, kami mempunyai pembangunan dan peluang untuk membuat perubahan di Inchcape. Apabila kami memerlukan kemahiran dan pengalaman pakar maka kami sentiasa jelas tentang keperluan khusus dalam huraian kerja dan iklan kami.

Fungsi Kumpulan kami menyokong rakan sekerja kami merentas semua pasaran. Setiap pasukan Sokongan Kumpulan kami bekerjasama dengan pasaran kami untuk memastikan kami berada dalam kedudukan terbaik untuk berjaya. Peranan kami kebanyakannya antarabangsa, strategik dan berasaskan projek.

Pekerjaan Berkaitan

Hasil carian untuk "". Halaman 1 daripada 1, Hasil 1 hingga 3 daripada 3
Jawatan Lokasi Jabatan Tarikh Sort descending
Mechanicien Diagnostique
Mechanicien Diagnostique Zaventem, Belgium
Zaventem, Belgium Aftersales & Technicians 2. apr 2024.
Diagnostic Mechanic - Toyota
Diagnostic Mechanic - Toyota Zaventem, Belgium
Zaventem, Belgium Aftersales & Technicians 2. apr 2024.
Procurement Manager
Procurement Manager United Kingdom
United Kingdom Support Functions 25. mar 2024.