Rantaian Bekalan

Sebagai sebuah syarikat Inchcape, AutoNexus ialah pembekal automotif terkemuka bagi penyelesaian pemenuhan hujung ke hujung dan rantaian bekalan. Sebagai peneraju pasaran dalam penyelesaian pemenuhan automotif omni-saluran bersepadu, AutoNexus menawarkan perkhidmatan yang ditempah khas yang disesuaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan mereka, disampaikan dengan tumpuan yang tidak berbelah bahagi pada kualiti, kepakaran dan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa.  

AutoNexus sentiasa membangunkan teknik dan teknologi baharu untuk memacu pelanggan mereka lebih jauh. Ini bermakna sentiasa mencari, berinovasi dan melangkaui untuk mencari jalan ke hadapan yang lebih baik; membina kerja yang sedia untuk langganan, kenderaan autonomi dan elektrik. Kerana untuk menjadi rakan kongsi pemenuhan pilihan, AutoNexus perlu Accelerate masa hadapan. Dengan tapak di seluruh Australia dan New Zealand, AutoNexus ialah pemenuhan premium dan rakan kongsi rantaian bekalan pilihan untuk perniagaan dan rakan kongsi jenama. Tawaran rantaian bekalan kami merangkumi penukaran armada, pengubahsuaian dan penyelenggaraan selain logistik kenderaan, gudang alat ganti, kelengkapan aksesori, produk selepas pasaran, pemeriksaan pra-penghantaran dan pengedaran dan perkhidmatan pengurusan inventori untuk beberapa jenama automotif terkemuka.

Kami mencari individu yang berkongsi semangat kami untuk menyampaikan penyelesaian yang lancar, responsif dan inovatif bagi menyokong operasi rantaian bekalan kami dan keperluan rakan kongsi jenama.

Pekerjaan Berkaitan

Lihat kerja dalam kategori ini