Pelajar, Graduan & Pelatih

Di Inchcape, kami menawarkan pelbagai program yang menawarkan peluang dan pengalaman yang luas untuk membantu menyokong anda pada permulaan kerjaya anda.  Peluang Kerjaya Awal kami meliputi Perantis, Prasiswazah dan Siswazah di seluruh pelbagai peranan dan pasaran di seluruh dunia.

Sama ada anda meninggalkan sekolah, universiti atau memulakan kerjaya baharu, kami mempunyai peluang dan pengalaman yang luas untuk membantu menyokong anda pada permulaan kerjaya anda. Kami berada di sini untuk membantu anda membina set kemahiran dan minda pertumbuhan untuk membuka kunci dan mencapai potensi penuh anda.

Perantis

Perantis ialah cara terbaik untuk anda memperoleh pendapatan semasa anda belajar kerana ia membolehkan kami menawarkan anda pilihan alternatif kepada kolej. Anda akan memperoleh pengalaman yang tidak ternilai dalam bidang pilihan anda sambil berusaha ke arah kelayakan yang diiktiraf.

Prasiswazah

Peluang Amali kami direka untuk mencabar dan menyokong anda, memberi anda pendedahan dan bimbingan yang anda perlukan untuk memacu kerjaya anda ke hadapan.  Kami akan membantu anda membina kemahiran dan merasai bagaimana rasanya bekerja untuk syarikat global. Amali ialah peluang yang sempurna untuk individu berbakat yang bersedia untuk menerima dan mengalami dunia pekerjaan yang pelbagai dan sentiasa berkembang.   

Semasa latihan amali anda, anda akan memiliki karya atau projek sebenar. Projek ini bukan sahaja memberi ganjaran tetapi ia juga akan membolehkan anda membina rangkaian dengan rakan sekerja merentasi perniagaan kami dan membantu kami mencapai kejayaan.  

Kami menghargai dunia pekerjaan mungkin persekitaran baharu untuk anda, itulah sebabnya anda akan digandingkan dengan mentor. Mereka akan menawarkan panduan tentang kerja anda, memberi maklum balas tentang hasil utama anda dan menyokong anda sepanjang perjalanan anda bersama kami, memastikan kami membolehkan anda benar-benar memacu kerjaya anda ke arah yang anda mahukan. 

Graduan

Sebagai seorang graduan, anda akan melakukan lebih daripada sekadar mengikuti petunjuk kami - anda akan belajar memainkan peranan penting dalam membuat keputusan dan akan memberikan inspirasi kepada orang lain.  Dengan sokongan dan latihan kami, kami akan membolehkan dan memperkasakan anda untuk menyumbang kepada kerja yang akan membentuk syarikat kami untuk hari esok dan juga hari ini, untuk kedua-dua pelanggan dan rakan sekerja kami.

Pada program graduan kami, anda akan digalakkan untuk mencapai potensi penuh anda. Kami akan memberi anda peluang untuk mengusahakan pelbagai penempatan sementara rakan sekerja kami yang berpengalaman akan membimbing anda.  Kami akan bekerjasama untuk membangunkan pelan dan kandungan yang sesuai untuk anda.  Kami akan menyertakan anda dalam projek utama dan mendedahkan anda kepada pelbagai peranan yang akan membolehkan anda membuat pilihan termaklum tentang kerjaya masa depan anda.  Kami akan menemani anda setiap langkah, membantu anda meningkatkan kemahiran yang telah anda miliki semasa anda belajar dan memperoleh keupayaan baharu sepanjang perjalanan. Apabila anda menamatkan program anda, anda harus bersedia untuk mengambil langkah besar seterusnya dalam kerjaya anda di Inchcape dan cemerlang dalam peranan yang sepadan dengan aspirasi anda.

Pekerjaan Berkaitan

Lihat kerja dalam kategori ini