Perdagangan & Perkhidmatan

Sebagai sebuah syarikat automotif, Inchcape menawarkan pelbagai peluang untuk mereka yang ingin memulakan atau mengembangkan kerjaya mereka dalam industri perdagangan dan perkhidmatan sambil bekerja dengan beberapa jenama yang paling berprestij dan dikagumi di seluruh dunia.

Dalam peranan perdagangan dan perkhidmatan kami, anda akan bertanggungjawab untuk menyediakan sokongan penting dalam operasi rantaian bekalan kami merentas penukaran armada, pembaikan dan penyelenggaraan armada, logistik kenderaan, pergudangan dan pengedaran alat ganti serta perkhidmatan pengurusan inventori kepada jenama ikonik.

Contoh peranan yang ada termasuk juruteknik pra-penghantaran, operator forklift, pemproses kenderaan, tukang pasang aksesori, juruelektrik auto, pembantu perdagangan, juruteknik cergas, juruukur kenderaan dan banyak lagi!

Kami mencari individu yang menggabungkan kemahiran dan kepakaran unik mereka dengan komitmen kami terhadap proses yang berdisiplin, jaminan kualiti dan kepuasan pelanggan kami.

Pekerjaan Berkaitan

Lihat kerja dalam kategori ini